Wysłany: Wto 22:39, 01 Maj 2007 Temat postu: Wizard w firmie pytanie
witam wszystkich
pytanie mam takie
tworze prace na temat wykorzystania urzadzen telekomunikacyjnych w firmie dokladnie budowlanej
czyli jest firma zatrudnia kilkunastu pracownikow a dokladnie firma budowlana ma kilka ekip pracownikow ktorzy pracuja w roznych czesciach miasta
teraz nasuwa sie potrzeba wzajemnej komunikacji miedzy szefami poszczegolnych ekip i wlasciciela firmy.
postanowilem wprowadzic do firmy jako srodek komunikacji palmtopy a ze sam mam Wizarda to wlasnie jego uzylem do celow projektu.
teraz przechodzac do sedna prozby czy wie moze ktos cos na jakiej zasadzie moze dzialac taka komunikacja? jakiego oprogramowania uzyc?
czesto widzimy w roznych sklepach czy hurtowniach jak stoi facet z palmem i robi zamowienie ktore wstukuje do urzadzonka.
ja osobiscie potrzebuje zrobic projekt wdrozenia komunikacji w firmie na tej zasadzie ze gdy jakiejs brygadzie zabraknie jakiegos skladnika np. cementu to w tedy szef wpisuje do palma ze czegos brakuje(pisze recznie albo zaznacza w bazie danych ze czegos brakuje i jako taka informacja jest juz w formie zamowienia badz alertu), info o tym od razu jest przesylane do palma wlasciciela ktory jako jedyny ma kontakt z hurtowniami i sklepami.
teraz pytanie czy wie ktos na jakiej zasadzie moze dzialac takie rozwiazanie? specjalistyczne oprogramowanie dla firm budowlanych? jakis program dostepny w necie? baza danych od hurtowni napisana specjalnie pod pockety? na jakiej zasadzie moze dzialac cos takiego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach